Valvule à sfera Prospettiva di sviluppu

Valvule à sfera hà trovu una larga applicazione micca solu in a pipe industriale generale, ma ancu in l'industria nucleare è l'industria aerospaziale.
Pudemu aspittà chì a valvula di sfera serà più sviluppata in i seguenti spazii.

1. U materiale di sigillatura.PTFE (F-4) cum'è un materiale di sigillatura di valvula hà guasi 30 anni di storia, di sicuru serà megliu megliu in u prucessu di produzzione, proprietà fisiche è resistenza à u calore.U coefficientu di attritu bassu di materiali di sigillatura metallica o non metallica cù un altu gradu di resistenza à a corrosione, resistenza à a temperatura, resistenza à l'usura continuerà à esse sviluppatu.

2. Struttura speciale di qualchi valve di bola spiciali-purpose cuntinuà à cumparisce.U scopu principale hè di migliurà a affidabilità, a vita è a tecnulugia di trasfurmazioni.E valvole a sfera a seduta elastica saranu ulteriormente sviluppate.

3. Valve di bola plastica pò avè un sviluppu assai grande.Cù u sviluppu di novi appiicazioni plastica, architettura è tecnulugia hà da fà a valvola di sfera plastica hà più espansione in dimensioni, temperatura di funziunamentu è range di pressione.

4.Requirements per valves di sfera di pipeline aumenteranu incessantemente cù a migliione di u cuntrollu remota, u cuntrollu automaticu, l'affidabilità è l'aspettu di a vita.Ancu a valvola di sfera si svilupperà da pipelines per oliu (gas) à slurry o medium solidu.


Postu tempu: Jul-02-2015