Mantenimentu di u bagnu sette colpu praticu

U bagnu hè u locu più intimu in a nostra vita di ogni ghjornu, hè u più faciule à u locu bruttu, a necessità di pulita puntuale, soprattuttu tile Putie bagnu, cumu a cura hè un prublema, avà una piccula serie di cunniscenze di mantenimentu di tile di bagnu.

Cunsiglii di mantenimentu di u bagnu: misure di infiltrazione di u mildiu di tile

Muri di bagnu da tile ceramica, per mantene a so pulita è luminosa, ponu aduprà creme di decontaminazione multifunzionale per pulizziari.Per l'apertura di tile ceramica, pudete prima aduprà un spazzola di denti dipped in un pocu di creme di decontaminazione, è dopu in u spaziu cù l'agente impermeable di spazzola.Questu ùn solu pò impedisce a fuga, ma ancu per prevene a crescita di muffa.

Mantenimentu di u bagnu dui trucchi: modi intelligenti per asciugà u vetru

A superficia liscia è a finestra seranu un cuntattu strettu cù l'acqua è coperto cù una filigrana, sfocata.Pò esse spruzzatu cù un pulitore di vetru in un pezzu di vetru nantu à una grande forma di X, è poi turnà u pannu seccu plegatu, longu à una direzzione di un circhiu, aspittà finu à u vetru sette ore, è poi asciugà asciuttu novu.Disponibile ancu in i vechji ghjurnali chì sguassate l'inchiostru di carta pò fà brillanu u vetru, pò ancu mette a sporcizia ostinata inseme.

Mantenimentu di u bagnu trè trucchi: una disinstallazione perfetta

Faucet (diagramma di l'effettu di a decorazione di u rubinettu) hè spessu macchiatu cù una varietà di gel di duscia, shampoo, detergente, etc., sti prudutti di lavaggio farà chì a superficia di u cromatu di piombu ùn sia micca brillanti.Pudete aduprà un detergente neutru in u pannu di cuttuni morbidu è poi sguassate delicatamente u rubinettu, una volta à settimana.Ùn aduprate micca agenti di pulizia acidi o abrasivi, spazzole di filu d'acciaio per tortura u rubinettu.

Quattru trucchi: mantenimentu di bagnu à u toilette fà Whitening Mask

Prima in u toilette (renduzioni di rinnuvamentu di toilette) in una quantità approprita d'acqua, pigliate una spazzola di toilette per pulisce di novu dopu, poi versà circa 5-10 ml di solu suluzione o di l'acidu cloridicu, cù spazzola uniformemente dopu a pulizia, cum'è a terra pesante, pour. un pocu di detergente dopu a soaking scrub finu à pulita è dopu aduprà acqua pulita risciacquare pò esse.

Cinque trucchi: mantenimentu sanitariu ceramicu di luminosu

Ci hè una manera fora di cunvenzione di salute pulita è prutezzione di l'ambiente, hè di utilizà l'acitu biancu è a buccia di limonu.Prima di pulizia di a superficia di a superficia sanitarie, ripiglià un pannu molle dipped in un pocu di l'acitu biancu asciugà asciugà superficia sanitarie o cù buccia di limonu, solu per un tempu, è i sanitarii seranu brillanti cum'è novu, emettenu fragranza.

Mantenimentu di u bagnu sei trucchi: crea l'ossigenu interni

Avà populari "ioni negativi in ​​l'aria, pudete alzà qualchì pianta amare d'ombra, pò ancu cumprà un brique di bar d'ossigenu, una foto simili à affresca di mattone d'ossigenu è pianta à l'aria fresca è ùn importa micca, pò ancu decorate bagnu, fate u stanza di bagnu diventa "barra d'ossigenu", pudete vulete pruvà.

Mantenimentu di u bagnu sette trucchi: crea una fragranza elegante

Ci sò parechji tippi di purificatori d'aria nantu à u mercatu, pudete sceglie secondu e so preferenze.Basta à pensà, quandu l'invitati in l'elegante fragranza usanu u bagnu è l'orechja à u stessu tempu passanu tranquillamente à a musica, l'umore serà cusì liberu è faciule.Inoltre, purificà l'aria di u bagnu hè u metudu più simplice hè: una tazza d'acitu o una scatula di apertura di a tappa di u balsamo in i bagni, l'odore sparirà naturalmente.


Postu tempu: Jul-06-2022