Bagno per cambià a lista generale di mantenimentu di u bagnu Raiders

2121

A vittura, saccu deve fà u travagliu di mantenimentu rigulari, sanitarie ùn hè micca eccezzioni, pulizia sittimana, bagnu à Sasa polvara, purtendu à cera, cù una spazzola molle à spazzola u bacinu, chì pò mantene u bagnu pulito, pò allargà a vita di serviziu di sti prudutti.

Una settimana per duscia u rubinettu "remove"

A doccia spessu si attacca à una larga varietà di lozione di bagnu, shampoo, detergente, etc., sti forniture di lavaggio diventeranu una superficia di rubinettu cromata lucida.Pigliate un spray detergente neutru nantu à un pannu di cuttuni morbidu, è poi sguassate delicatamente u rubinettu, una volta à settimana, pudete dà à u rubinettu un maquillu di scaricamentu perfettu ". Tuttavia, ùn aduprate micca detergenti acidi o abrasivi, spazzola di filu per pulisce u rubinettu. a scala hè u mantenimentu di duscia inevitabbile, secondu a differente funzione di duscia, lavà e mani, vi duscia copre a testa o altri cumpunenti scala adsorption sguassati, dopu à lavà spazzola e poi torna in locu. un strumentu d'apertura speciale per a doccia, faciule d'utilizà.

Certi outlet acqua di duscia cù u disignu di particelle di gomma, materiale di gomma hè morbida à u toccu, cunfortu, è ùn hè micca fàciule à fouling, facile pulizia, solu bisognu di aduprà u to dito per asciugà delicatamente particelle di gomma, pò facilmente scala rubbing, pop.Ancu qualchi duscia cù funzione di pulizia automatica, aduprà per un bellu pezzu megliu ancu apre u soffiu di doccia una pulizia manuale cumpleta.

U mantenimentu di a bagnera pò esse usatu soda in polvere

In circustanze nurmale, aduprate un detergente di pulizia neutru o un bagnu di purificazione d'acqua è sapone hè megliu, evite l'usu di piastrelle di ceramica o agenti di pulizia di a superficia di smaltu per, hè megliu ogni tempu di pulizia settimana è assicuratevi chì u bagnu dopu ogni usu per mantene a secca.A pulitura di a tina di bagnu pò utilizà un detergente liquidu neutru è utilizate un tela flexible o spugna.L'agenti di pulizziari corrosivi stanu in Yakeli i danni di a superficia, dopu à ogni usu per pulisce bè a superficia di acrilicu, ùn lasciate micca l'agente pulitu in u sistema circulatori;Ùn riempia micca l'agente di pulizia liquidu postu in cuntenituri per una superficia di bagnu longu, ancu ùn aduprate micca spray o agenti addensanti o altre materiale di pulizia simili.Ùn lasciate micca l'uggetti di metalli in a bagnera, facenu u bagnu di ruggine è a superficia brutta.Inoltre, cù l'usu di soda in polvere per sguassà l'effettu di a terra hè ancu bonu.

S'ellu hè l'usu di bagnu d'acqua termale, ci sò uni pochi di punti per pagà una attenzione extra.U megliu cumprà in farmacia, disinfezione di gocce d'acqua, gocce in u bagnu, in disinfezione di l'acqua.Pudete ancu cumprà un addolcitore d'acqua, l'acqua di surgente calda dopu l'acqua dolce è scorri in a tina, sguassate minerali d'acqua è impurità.

Leading consiglia una depilazione regulare

Tap per un longu tempu vi pruducia luster luster persu, pulizziari pi evitari l 'usu di a superficia di l 'agenti di pulizia di metallu lucidatura è forniture di pulizia.Hè megliu aduprà a marca di a cumpagnia per furnisce l'agente di pulizia speciale, è immediatamente cù l'acqua pulita per caccià u detergente residuale lavatu pulito, ripiglià i residui di pulizia di tela molle nantu à a superficia di gocce d'acqua.

In quantu à l'attrezzu di pulitura, a maiò parte di cuscini di fibra verde o spugna cuntenenu particeddi minerali, quandu in usu, pruvucarà à a superficia principale di scratch, per piacè nutate chì a resina acrilica deve esse qualificata.L'acqua di l'acqua marca l'acqua dura dispunibile 50/50 suluzione aquosa di l'acitu biancu è asciugà delicatamente.Cunsigliate a ceretta regulare, a cera di vittura o a selezzione di mobili in cera.

Evite di pulizziari l'acqua calda di u bagnu

Di solitu pulita, l'aspettu di u bacinu di porcellana di u bagnu cù una spazzola molle o una spugna immersa in un lavatu detergente neutru, ma evitendu direttamente in l'acqua calda di lavare, per evità a disrupzione di u bacinu.Una volta chì u bacinu furmatu nantu à a superficia di picculi graffii diventa rugosa, terra facilmente depositata.Inoltre, u bacinu sottu à a curva di almacenamentu di l'acqua di solitu pò esse staccatu per u mantenimentu, l'accumulazione di a rimozione di terra, mantene un drenaje lisu.

Sè u prossimu tippu blocu lavare, quandu pulizziari, ma dinù attenti particulari à u tavulinu sottu è a junction di a parti mortu di u bacinu.


Postu tempu: Jul-06-2022