Comu sceglie u tap

2121

Ricertamenti, certi raporti di i media, una quantità di marche famose di faucet di ramu sò piombo, è a quantità di precipitazione di piombo superava u standard naziunale.Per un certu tempu, l'avvenimentu di precipitazione di u piombo hè diventatu u focu di l'attenzione.

Perchè u cuntenutu di piombo di u rubinettu supera u standard?"Ora u faucet materie prime principali sò di ramu, ma di ramu è u costu hè relativamente altu. Per quessa, certi Manufacturers in ordine per riduce u costu, l'usu di u poviru ricuperazione di ramu, pò cuntene impurità, cusì u cuntenutu di piombo pò esse. esse più altu, ùn escludite micca a pussibilità chì certi fabricatori scarsi ".Jiaxing Zhejiang ispezione è Quarantine Bureau, hà dettu u persunale di ispezione.At prisente, un numeru di marche internaziunale da u modu di pruduzzione OEM, a qualità ùn hè facile à cuntrullà, certi di i grandi marche è ancu l'esistenza di fenomenu Shanzhai di merchenzie, soprattuttu u faucet di shopping online, più difficiuli di guarantisci a qualità.

Cuntrollu faucet piombo cuntenutu ùn hè eccessivu, u primu pruduttu di u materiale hè megliu, seguita da prucessu di lavare avanzata, terzu, ma dinù à traversu u prucessu di placcatura senza piombo amichevuli di l 'ambiente.Dopu à sti prucessi, u costu di un faucet serà assai aumentatu.

Per dì vi uni pochi di cuntrolli nantu à u cuntenutu principale di u toccu:

Pruvate di lascià l'acqua per a notte

Perchè u rubinettu stessu accumulerà un pocu di acqua, un longu tempu serà assorbendu metalli pesanti.In generale, u ghjornu dopu prima di l'usu per accumulà u rubinettu di a notte, l'acqua di u toccu per lascià andà, è dopu aduprà.

Fighjate attentamente prima di cumprà

Cumprate faucets, deve cuntrolla currettamente a qualità electroplating faucet, bona plating brillanti cum'è un specchiu, cù manu in a stampa superficia, traccia handprint sarà prestu spariscia;in più, i cunsumatori u megliu à u persunale di vendita à dumandà rapportu di prova di u produttu, identità di marca è carta serviziu dopu-vendita, s'è u rapportu dittizzioni identificà prudutti qualificati, restu assicurati chì usu.


Postu tempu: Jul-06-2022