Pre-installazione di valvola Ispezione visuale

1. Prima di a muntagna, u numeru di figura di a valvula, e specificazioni è a quantità di flange è bulloni deve esse verificatu secondu u disignu, è per rivisione a certificazione di u produttu è i registri sperimentali.

2. Parts Valve, ùn ci sarà micca difetti cum'è crack, pori, airbubble o misrun, sealing a superficia senza alcunu difetti, finitu è ​​adattatu à scuntrà i bisogni.

3. U meccanismo di funziunamentu di a valvula è i dispusitivi di rotazione duveranu fà l'aghjustamenti necessarii in modu chì i muvimenti sò flessibili, indicando chì precisu.

4. Verificate s'ellu i materiali di imballaggio sò compacted, deve guarantiscenu a sigillatura di i materiali di imballaggio senza impedisce u travagliu normale di spinta.

5. Plug valve deve esse posizionatu nantu à e tags, è u pienu nantu à u pienu off deve esse ristrettu in a gamma 900 di rotazione.Threaded nant'à i dui estremità, cum'è go-core cock porta nant'à u so assi duvia esse à u listessu ligna centru, fila u cock crooked ùn deve esse usatu.


Tempu di post: Jul-12-2022